Wystartowała Wielka Loteria Continental!

Pod hasłem „Wielka Loteria Continental” wystartowała promocja Continental Opony Polska skierowana do detalistów, kupujących opony osobowe marek Continental i Uniroyal. W puli znajdują się nagrody o wartości blisko ćwierć miliona złotych. W finale do wygrania są elektryczne hulajnogi i rowery, a także samochód – Mercedes-Benz klasy A. Akcja potrwa do końca 2019 roku.

 

Opony Continental i Uniroyal to doskonalone znane ogumienie klasy premium. Najwyższa jakość oraz doskonałe właściwości jezdne sprawiają, że są częstym wyborem sklepów i serwisów oponiarskich. Teraz, klienci biznesowi (detaliści) dokonujący zakupu opon bezpośrednio od Continental Opony Polska, będą mogli wylosować atrakcyjne nagrody. Warunkiem udziału w „Wielkiej Loterii Continental” jest rejestracja na stronie contiloteria.pl, poprzedzona zakupem zimowych bądź wielosezonowych opon marek Continental lub Uniroyal do samochodów osobowych.


Nowa jakość we współpracy z B2B

„Głównym celem „Wielkiej Loterii Continental” jest podziękowanie naszym partnerom biznesowym
za zaufanie, lojalność i dotychczasową współpracę. Stawiamy na partnerskie traktowanie wszystkich klientów Continental Opony Polska. Dlatego opracowując mechanizm akcji wzięliśmy pod uwagę to, aby udział w loterii mogły wziąć zarówno firmy, które sprzedają opony w dużych ilościach, jak i małe serwisy”– powiedział Piotr Snakowski, Dyrektor Marketingu w Continental Opony Polska.

„Zależy nam także na tym, żeby nasi partnerzy wiedzieli, że są dla nas bardzo cenni. Dzięki ich zaufaniu i lojalności możemy realizować założenia misji Continental, czyli Wizji Zero, która zakłada redukcję wypadków drogowych, a co za tym idzie rannych i ofiar śmiertelnych, do zera. Sprzedaż każdej opony klasy premium marki Continental czy Uniroyal zbliża nas do tego celu. W końcu wszyscy dążymy do tego, aby na drogach było bezpiecznie” – dodała Ewa Ostapczuk, PR & Marketing Communications Manager w Continental Opony Polska.


​Mechanizm loterii

Za każdy zakup opon zimowych lub wielosezonowych przyznawane są punkty – 1 opona = 2 punkty. Za każde zdobyte 20 punktów uczestnik akcji otrzymuje e-Zdrapkę, która daje szansę na wygranie nagród natychmiastowych. W puli znajduje się blisko pół tysiąca bonów do sklepów internetowych, m.in. Allegro, Komputronik, Answear oraz wiele atrakcyjnych gadżetów od marek Continental i Uniroyal. W styczniu 2020 roku odbędzie się losowanie nagród głównych: 5 hulajnóg elektrycznych, 3 rowerów elektrycznych i samochodu Mercedes-Benz klasy A.

Zgłoszenia do loterii Continental przyjmowane są do 31 grudnia 2019, do godziny 12.00.
Więcej informacji i regulamin akcji dostępne na https://www.contiloteria.pl.

Za przygotowanie i prowadzenie kampanii odpowiedzialna jest agencja Arthefact z Łodzi, organizatorem loterii jest firma Grzegrzółka&Ko Sp. z o.o.